Selasa, 9 April 2013

Star Club 2012 Munich Part 6

Hari ini merupakan hari terakhir kami di Germany. Flight kami ke Dubai adalah pada jam 2.00 petang tapi kami perlu menuju ke airport jam 10.00 pagi. Ini merupakan masa yang terbaik sebab kami perlu self cek in dan juga untuk urusan tax refund kepada barang-barang yang kami beli. Syarat untuk membolehkan kita refund tax ni adalah pembelian melibatkan 25 euro ke atas. Ada gak setengah kedai tak leh refund tax ni dan ada jugak yang syarat untuk refund tax lebih dar 25 euro. My hubby dah selamat kemaskan barang-barang tadi. Cian dia tido lewat sorang-sorang. Sori ye sayang tak dapat bantu sebab macam biasa la bila Sumayyah dah gayut dengan mama, memang dengan mama sekali la terlena. Sedih la plak dah nak balik arini. Sebab banyak pengalaman baru yang kami dapat kat sini terutamanya melancong ke Europe Country kerana ini 1st experience kami.

Geng Kuantan yang ceria nak tinggalkan Germany

Kami lagi

Posing jangan tak posing

Peluk adik


Bersama untie Seha
Inilah pemadangan Airport Munich. Tak sebesar Dubai/KLIA
Ucapan terakhir sebelum tinggalkan Munchen
Bye2 Munich

Selepas urusan tax refund nak masuk ke balai pelepasan

adik dah nak balik Malaysia

Kami balik dulu.. bye2 Munich

Kat Airport Dubai.

Kat Dubai Airport

Dapatkan kupon makan sebab transit lama kat sini

supper kat Dubai Airport

adik boring kot main2 hidung

Tiket nak balik Malaysia

Tiru adik jugak la

Papa dengan Untie Marzita (Our Leader). Orang hebat Kuantan

adik nape nangis ni.

Tidur dalam bassinet
Kami selamat sampai ke Malaysia
Alhamdulillah dah sampai kita

Pada 22 Mac 2013 kami telah selamat sampai ke Malaysia. Kami telah bertolak ke Germany pada 18 Mac 2013. Syukur dapat ke sana dan melalui pengalaman yang sungguh indah melancong ke negara orang bersama suami dan anak. Terima kasih papa kerana membawa kami ke sana. So, make sure 2 ticket ke Barcelona next year ye. Hehe.InshaAllah jumpa lagi di dalam catatan Bali pulak kerana suami dapat 2 tiket percuma ke sana mungkin bln 6 kot. Thanks to Prudential kerana menyediakan contest macam ni yang membolehkan kami berjalan-jalan secara percuma tapi yang ni mama dan adik kena bayar yea. Papa je yang free.. So, kepada yang berminat nak jalan-jalan secara percuma please contact myhubby. He can help u to success together in this business!!! SEE U IN BARCA!!

Syukur dapat jugak aku siapkan blog catatan perjalanan kami sepanjang ke Munich. Niat blog ini diwujudkan adalah sebagai kenangan untuk kami dan jika boleh memberikan manfaat kepada yang membaca Alhamdulilah. Tiada niat lain sekadar untuk berkongsi pengalaman yang kami dapat.

4 ulasan:

  1. na, seronok kan jalan2 tempat org ni. sumayyah bagusla mcm takbyk ragam je kan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah hani..so far anak2 ok je bila bawak berjalan..3 tahu lebih baru reply comment..

      Padam
  2. tak sabar lak nak baca catatan ke Bali nanti. Nak tengok ragam Sumayyah. Kecik2 dah pijak bumi luar dah. Moga2 besar nanti dapat lak further study kat oversea, mana tau dapat gi study kat Germany lak! amin....

    BalasPadam
    Balasan
    1. AAminn..haha 3 tahun baru reply comment..dah baca lum catatan bali?

      Padam