Rabu, 3 Jun 2015

Star Club 2014 Los Angeles Part 1

Assalamualaikum..
Sangat lama rasanya saya tidak update blog saya berkenaan cuti. Banyak juga percutian dalam negara bersama keluarga yang kami lakukan. Namun kekangan masa membataskan saya untuk membuat semua itu. Jadi hanya percutian luar negara yang saya ingin coretkan kerana menjadi memori indah yang tidak mungkin dapat dilupakan bagi diri saya sendiri. Suami saya telah berjaya mendapatkan 1 tiket percuma untuk beliau ke Los Angeles yang merupakan penghargaan dari Company iaitu Prudential Assurance Malaysia Berhad hasil kerja kuat beliau bagi tahun 2014. Jadi untuk saya kami topup aje la duit sendiri memandangkan kalu nak pergi sendiri memang tak kan kami pihak bumi US. Bercuti bersama sahabat beramai-ramai memang sangat seronok. Teringat pengalaman bercuti di Munich tahun 2013 membawa anakanda Sumayyah. Tapi kali ini kami hanya pergi berdua. Mencuba pengalaman baru tidak membawa anak bersama. Penerbangan kami ke Los Angeles dengan transit dulu di Hong Kong adalah pada 20 Mei 2015 dan pulang pada 26 Mei 2015 dengan menaiki Cathay Pasific Airways. Kami dikehendaki berkumpul di KLIA pada jam 2.00 petang dan flight ke Hong Kong jam 5.30 petang.
Baru lepas cek in

kami berdua

Muka hepi kan..

posing lagi

Dan lagi


Bersama Yusri, orang muda yang bersemangat waja dan our leader En. Salman

Mereka lagi

Bersama ejen2 KL yang amik aura geng STAR CLUB LA

Imigresen..orang Klate jugak brother ni..

Tiket Ke Hong Kong

Tiket ke Hong Kong

Bersama Abang Lan,Kak Yani, Cik Kiah dan Yusri

Tambah lagi kak Nas n Cik Lyn..

Tambah pulak En. Salman..

Suami saya pulak masuk..Yusri amik gambo..

Kami lagik


Kedudukan kami

Dalam Flight

Muka ngantuk









Tiada ulasan:

Catat Ulasan